Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή φέρει φθορές κατά τη μεταφορά:
Τα προϊόντα μας συσκευάζονται με οικολογική συσκευασία πολύ προσεκτικά ώστε να φτάνουν σε άρτια κατάσταση, χωρίς φθορές στον Πελάτη.
Σε περίπτωση όμως που το προϊόν παρουσιάζει ελαττώματα ή παρουσιαστούν φθορές κατά τη μεταφορά, ο Πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει:
– Αντικατάσταση του προϊόντος
– Ακύρωση της πώλησης και επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση που αντιληφθείτε φθορά της συσκευασίας κατά την παράδοση από τον courier μπορείτε να αιτηθείτε αμέσως επιστροφή χωρίς να παραλάβετε την παραγγελία σας.
Σε περίπτωση αίτησης επιστροφής χρημάτων λόγω ελαττωματικού / φθαρμένου προϊόντος, επιστρέφεται ακέραιο το ποσό της αγοράς συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων, το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος από εμάς. Και στις δύο περιπτώσεις παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση in**@*****hu.gr.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπαναχώρησης από την αγορά σας:
Σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994 περί Προστασίας των Καταναλωτών, ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από την αγορά του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση το ποσό που έχει καταβάλει για την αγορά του πρέπει να του επιστραφεί μέσω τραπέζης το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της δήλωσης υπαναχώρησης.
Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο πελάτης:
– Να έχει διατηρήσει το προϊόν και τη συσκευασία του ακέραια στην αρχική του κατάσταση.
– Να στείλει e-mail στην εταιρεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση: in**@*****hu.gr
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από την αγορά, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον Πελάτη.